czwartek, 20 września 2012

Rzęsy Lublin - mój ideał :)

Jeśli chodzi o rzęsy to nigdy jeszcze nie widziałam tak pięknych naturalnych rzęs :)
Jestem pewna, że większość z Was ze mną na czele ;) 
(ale to już chyba choroba zawodowa ;) )
chciałaby mieć tak piękne naturalne rzęsy.

Mimo to koleżanka chciała może nie tyle przedłużyć rzęsy
ale by stały się bardziej wyraziste, 
aby bardziej podkreślały oko :)

hmmm.... z racji tego że naturalne rzęsy były tak ładne musiałam się starać aby nie zepsuć ich naturalnego efektu :) a jak wyszło 
oceńcie sami :)

Przed



 Po ;)

2 komentarze:

  1. Rzęsy na prawdę śliczne sama nie wiem które lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podobaja naturalne, ale te też ładne choć dla mnie to jednak nie to ... i tak widać ze przedluzane

    OdpowiedzUsuń