niedziela, 10 listopada 2013

No. 1

Kochani :)
W tą sobotę miałam zaszczyt być na otwarciu
jednego z najbardziej ekskluzywnych solariów
 No. 1 

Nowo otwarte solarium
mieści się  na terenie Galerii Olimp na al. Spółdzielczości Pracy 36
( na przeciwko tylnego wejścia do Multikina )

Wielkim atutem tego solarium jest fakt,
że urządzenia opalające są z najwyższej półki

podobnie jest z kosmetykami ;)
w ofercie znajdziemy takie marki jak:
Poniżej przedstawiam zdjęcia z imprezy ;)
jak i oczywiście makijaż
 jaki udało mi się "w biegu" wytworzyć


delikatne połączenie brązu, różu i złotego pyłku :)


A tutaj fotorelacja z imprezy ;)





Szampan był oczywiście obowiązkowy :)
( i nie tylko ale ciiiii..)

Nie byłabym sobą gdybym nie przyniosła w prezencie czegoś do zjedzenia ;)
Od razu pomyślałam o bosko czekoladowej tarcie
z cukierni Czekoladowy
i myślę ...
, że była strzałem w dziesiątkę ;) 


Oczywiście ja z jedną z właścicielek Asią ;)



Więc mi pozostaje życzyć samych sukcesów 
i aby takie fajne imprezki były jak najczęściej ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz